::: FORUM Fundacji Serce Dziecka ::: Strona Główna ::: FORUM Fundacji Serce Dziecka :::
Działającej na rzecz dzieci z wadami i chorobami serca
  •  Regulamin   •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Kalendarz  •  Rejestracja  •   Zaloguj  •   Album  • 

Ogłoszenie 
przekaż swój 1% Fundacji Serce Dziecka

Poprzedni temat :: Następny temat
Nowa strona fundacji - uwagi
Autor Wiadomość
mfa 

Wysłany: 21 Grudzień 2009, 15:43   Nowa strona fundacji - uwagi

Hej, prosiliście o uwagi na temat nowej strony Fundacji. Gratuluję i przesyłam swoje uwagi (ograniczające się do strony głównej). Nie jestem grafikiem. To jedynie niefachowe uwagi prostego użytkownika strony, który, życzliwie nastawiony, uważa, że Autorzy strony przedobrzyli z ilością kolorów, a także z ilością sposobów formatowania tekstu.

1. Choć rozumiem ideę, by w kolorach czcionek oddać kolory logo, to jednak taka czerwono – niebieska przekładanka średnio mi się podoba i nie sprzyja czytelności tekstu. Tym większy jest ten chaos, że ten rodzaj czerwieni kojarzy mi się z jakimiś „awaryjnymi” komunikatami.

2. Kolorów jest moim zdaniem zbyt dużo (nie tylko w czcionkach). W sumie naliczyłem około 10 róznych odcieni i kolorów. Choć tęcza i cała gama kolorów może istosnie kojarzyć się z dzieciństwem (rozumiem, że taki był zamysł), to jednak chyba trochę zbyt „daje po oczach”.

3. Chaosu jest tez trochę w formatowaniu tekstu. Zdecydowałbym się w ramach jednej strony na jeden rodzaj „justowania” czy też wyrównywania tekstu. Justowanie centralne, tu dominujące, traktowałbym raczej jako wyjątek niż regułę.

Pozdrawiam, jestem pełen podziwu dla pracy, którą wykonujecie

Beata 
Moderator

Wysłany: 21 Grudzień 2009, 23:15   

Dziękuję za uwagi.

Czerwone podświetlanie jest w trakcie zmiany, na jakiś neutralny kolor.

Zamysł z tęczą był rzeczywiście podstawą koncepcji kolorystycznej strony.
Nie wszystko się udało zrobić zgodnie z projektem, ale grafik cały czas pracuje nad poprawkami - przekażę Twoje sugestie